Az alábbiakban a 12-ik Budapest Classic Grand Prix versenyre nevezett versenypárosok és gépjárművük olvashatók. Légy te is tagja a mezőnynek
# | Sofőr és navigátor | Kategória | |
---|---|---|---|
1 | Berényi Marcell Berényi Judit 1986 Mercedes-Benz 300 SL | Oldtimer | |
2 | Poós László Bakó Anna 1985 Mercedes-Benz 560 SL | Oldtimer | |
3 | Leitner László Leitner Barbara 2004 Mercedes-Benz SL 500 | Youngtimer | |
4 | Dr. Bilkei-Gorzó Dávid Dr. Nahm Judit 1969 Steyr-Puch 500S | Oldtimer | |
3 | Gábeli Tibor Pásztor Nelli 1964 Mercedes-Benz 190 | Oldtimer | |
6 | Negyeliczky Sándor Abonyi Péter 1970 Mercedes-Benz 280 SL | Oldtimer | |
7 | Debreceni Zoltán Bakonyi Péter 1989 Porsche 944 S2 Gyárias állapotú autó, minimális finomhangolással, második alkalommal vesz részt a versenyen. | Oldtimer | |
8 | Puskás László Gulyás György 2000 Mercedes-Benz 500 SL | Youngtimer | |
9 | Horváth Zoltán Horváth Barnabás 1975 Mercedes-Benz 280 SLC | Oldtimer | |
10 | Besnyi Lóránt Enesey Szilvia 1992 Lancia Delta HF Turbo | Youngtimer | |
11 | ifj Erdélyi Zoltán Klucsai Nóra 1975 Mercedes-Benz 280 SL | Oldtimer | |
12 | Erdélyi Zoltán Erdélyi Zoltánné Csilla 1968 Jaguar 420 Sovereign | Oldtimer | |
13 | Mayer György Mayer Andrea 1938 Mercedes-Benz 170V Az autó 1991-ben lett vásárolva, a felújítás 1998-ban lett kész. Az idén az autó 80 éves!!!! | Oldtimer | |
14 | Barkó Imre Dr. Jakab János 1972 Mercedes-Benz 300SEL Mercedes felsőkategóriás limuzinját 1965-ben kezdték el gyártani. Az autó eleganciája mellett a légrugózás és a benzin befecskendezés is emelte a modell különlegességét. Itt jelent meg először szériában a tárcsafék mind a négy keréken. A karosszériát Paul Braque tervezte. Az alapmodell 2800 ccm3 soros hathengeres (170 LE) motorral készült, majd megjelent a V8-as 4500 ccm3 motor elsősorban az amerikai piac miatt (198 LE). A 6.3- as (6300 ccm3 250 LE) motorral 1969-töl 1972-ig gyártották. Ez a motor lett a csúcs modell melynek ára a 4,5-eshez képest, csak nem kétszeres volt, éppen ezért iparmágnások, híres emberek vásárolták meg. Ez az autó lett a „Vörös Disznó” alapja, ami az AMG első tuning autója volt. | Oldtimer | |
15 | Ladányi Tamás dr Kováts Balázs 1973 Citroen DS 23i Pallas | Oldtimer | |
16 | Stoye Miklós Claus Stoye Kevin 1971 Volkswagen Karmann Ghia | Oldtimer | |
17 | dr. Néveri István Inczédy György 1978 BMW 2002 Egyedi gyártású, nem a BMW gyárban készült jármű, második tulajdonosa vagyok. Gyártója Mathias Ulrich, amely az adattábláján is eredetileg feltüntetésre került. | Oldtimer | |
18 | Kiss Norbert Balogh Emese 1975 BMW 3.0 CSI | Oldtimer | |
19 | Kelemen Tamás Dr. Gangl Andrea 1969 BMW 2800 CS | Oldtimer | |
20 | Kövesdi Dénes Turjánszki Balázs 1980 Mercedes-Benz 280C Az autót 2008 őszén vásároltam meg, nagyon romos, de hiánytalan állapotban. A felújítás kicsivel több, mint 2 évet vett igénybe, mely idő alatt a komplett karosszéria és a teljes fényezés is megújult. A kárpitok és belső elemek eredetiek, melyeket csak tisztítani kellett. A motor és elemei, szintén nem igényeltek felújítást, viszont gondos takarítást igen. Az autó elkészülése után a nemzetközi FIVA veteránminősítést nyerte el, mely igen rangos értékelése a muzeális gépjárműveknek. | Oldtimer | |
21 | Gáspár Miklós Gáspár Éva 1966 Mercedes-Benz 230 Automatic | Oldtimer | |
22 | Szabó Endre Szabó Barnabás 1966 Mercedes-Benz 230 SL | Oldtimer | |
23 | Gömöri Melinda Gömöri Nóra 1966 Mercedes-Benz 250 SEC | Youngtimer | |
24 | Szabó Blanka Szabó Berta 1994 Mercedes-Benz E124 Cabrio | Oldtimer | |
25 | Kassai Tamás Kassai-Márkus Noémi 1964 Mercedes-Benz 220 Seb Coupe | Oldtimer | |
26 | Pásztor Tamás Bata Éva 1967 Citroen DS cabrio | Oldtimer | |
27 | Anton Dieter Anton Judit 1980 Mercedes-Benz 280CE | Oldtimer | |
28 | Dr. Horváth Gergely Karabélyos Péter 1968 Chevrolet Chevelle Malibu Convertible Classic versenyek állandó résztvevője, 7 éve van az országban | Oldtimer | |
29 | Zámbó Attila Kovács Miklós 1987 Mercedes-Benz 560 SL | Oldtimer | |
30 | Marosi György Marosiné Vince Ágota 1969 Mercedes-Benz 280 SL A 280 SL a sirályszárnyú 300 SL-el megalapított, ma is futó SL család második, W113-as jelű típusa. Az első modell a 230 SL volt 1963-ban, majd 1966-tól gyártották az erősebb, 280-as változatot. Keménytetős kivitelének jellegzetes tetőkialakításáról kapta a típus a mercedeses zsargonban használt "Pagoda" nevet. Az autó 15 éve fut Magyarországon. | Oldtimer | |
31 | Noszvai András Miklós Anikó 1971 NSU 1000 C Első tulajdonosa Magyarországon vette valutáért, az akkoriban népszerű, de drága és megbecsült farmotoros NSU-t. 1999-ben, hosszú álldogálás, valóságos Csipkerózsika álom után került mostani tulajdonosához. Új életének első 18 éve alatt már több mint 140.000km-t tudott maga mögött, ötször vett részt a Silvretta Classic-on, ahol kétszer szakaszgyőzelmet aratott és 2009-ben az abszolút 6., 2010-ben pedig a 8. helyet szerezte meg, de volt már többször Svájcban, indult a német Chronoswiss Classic, Bayerwald Rally és a Donau Classic versenyeken is. Megfordult még Csehországban, Szlovákiában, Romániában, Olaszországban, Franciaországban, Szerbiában és Horvátországban is. Az Oldtimer Szuperkupa rendszeres részvevője, már 2002-ben, az első versenyen is ott volt. | Oldtimer | |
32 | Jakab Zsolt Jakab Ákos 1971 Mercedes-Benz 230 | Oldtimer | |
33 | Demeter Balázs Pilter Levente 1980 Citroen Hy 1600 Egyike az 1947 óta gyártott kasztni utolsó darabjainak. Hollandiában lett helyreállítva és Pápán lett fényezve. Teherautó 😂 | Oldtimer | |
34 | Árendás Dávid Wessely Dorottya Mercedes-Benz E 320 Cabrio Az autót, a W124-es sorozat gyártási időszakának utolsó részében gyártották. Gyári állapotú, részben restaurált autó. Sportline kivitel, mely főként a rövidebb rugókban, sportosabb kormányműben, szélesebb felnikben nyilvánul meg. | Youngtimer | |
35 | Zsellér Gusztáv Zsellérné Somorjai Klára 1982 Mercedes-Benz 380 SEC Magyarország legnagyobb oldtimer gyűjtőjétől vásároltuk a gépkocsit. A kocsiban jelenleg 130 e. km van. A gépkocsi származási helyének magas hőmérséklete miatt a gk. festése pókhálószerűen berepedezett, mely esztétikai hiba miatt újrafényeztük a gépkocsit. | Oldtimer | |
36 | Reil Lajos Reil Patrik 1961 Mercedes-Benz 220 SE 2. tulajdonos vagyok Nápolyból származik az autó , részlegesen van restaurálva. Olasz olstimerként van regisztrálva. | Oldtimer | |
37 | Hesz Tamás Siba Mónika 1985 Mercedes-Benz 280 SL Több mint 180 lóerőt teljesít a legkisebb motor az SL-ben, amihez ebben az autóban ötfokozatú kézi kapcsolású váltó jár. 1980-tól már ABS-t is kínáltak a másfél tonnás össztömeget épp meghaladó típushoz. | Oldtimer | |
38 | Laczkovics Gábor Egri Anna 2018 Mercedes-Benz A 180d Támogatónk a Pappas Auto Magyaroszág Kft. által delegált résztvevő. | Youngtimer | |
39 | Nagy Zoltàn Nagy Màtè 1989 Mazda MX5 A roadster kategória megteremtője . A mazda máig sikeres MX5 szériacsalád első darabjainak egyike 1989-ből. | Youngtimer | |
40 | Németh Márk Martin Ádám 1982 Mercedes-Benz 380 SL | Oldtimer | |
41 | Pintér Emil Varjas Vivien 1958 Mercedes-Benz 220 S Ponton A gyerekeink mellett a család gyöngyszeme ez a saját kezünk munkájával 2012-ben felújított és FIVA veterán minősítést kapott Mercedes Ponton 220S. | Oldtimer | |
42 | Gál György Tóth Ákos 1957 Mercedes-Benz 190 Ponton Ritka színkombináció/eredeti/ teljesen restaurált USA modell. | Oldtimer | |
43 | Tósoki Imre Bugóczi Zsolt 1982 Mercedes-Benz 380 SL | Oldtimer | |
44 | Dr. Zorkóczy Árpád Dr. Zorkóczy Noémi 1986 Mercedes-Benz 560 SL Original, 66.000 mérföldet futott 107-es... Elegáns színkombináció: #473 Champagner - Pezsgő met. fényezés, #273 Brazil barna bőr kárpitozás... | Oldtimer | |
45 | Shay Haas Tomán Petra 1967 Pannonia P10 This classic motorcycle was restored last year and successfully completed the 2018 Balaton Classic. | Oldtimer | |
46 | Csiszér Zsombor Csiszér Zalán 1977 Porsche 911 | Oldtimer | |
47 | Veégh Attila Farkas Sarolta 1986 Mercedes-Benz 190E | Oldtimer | |
48 | Ratkai Tibor Vendég 1964 Porsche 356C | Oldtimer | |
49 | Berta István Bertáné Dr. Kiss Emese 1942 Willys Jeep MB | Oldtimer | |
50 | Kalmár Attila Kalmárné Főző Brigitta 1984 Mercedes-Benz 380 SL Az autót nemrég vásároltam Németországban, egy idős úrtól. Minimális javításokat kellett rajta elvégezni, kitűnő állapotban van. | Oldtimer | |
51 | Szűcs Attila Tóth Nikoletta 1951 Simca 8 Sport Farina Cabrio | Oldtimer | |
52 | Gál István Lukács László 1959 Porsche 356 A | Oldtimer | |
53 | Binder Péter Tóth-Zsiga Péter 1982 Mercedes-Benz 380 SL | Oldtimer | |
54 | Dézsi Lajos Drobinoha Nikoletta 1969 Dodge Charger General Lee | Oldtimer | |
55 | Vizi Henriett Vendég 1979 BMW 635 CSi | Oldtimer | |
56 | Cselikovics János Ifj. Cselikovics János 1964 Mercedes-Benz 230 SL A Mercedes 1963-ban mutatta be a kétüléses sport coupét amely a korábbi 190 SL-t váltotta fel. A tető konkáv teteje miatt kapta a Pagoda nevet. Az első széria soros hathengeres 2300 ccm3 befecskendezéses motorral készült. A karosszéria egyes elemei (gépháztető, csomagtartó tető és az ajtók is) részben egészében alumíniumból készültek a súlycsökkentés érdekében, hogy a Sport Leicht azaz SL névre az autó rászolgáljon. Az autó elegáns és sportos vonala tette mindmáig az egyik legismertebb Mercedes- Benz autóvá. | Oldtimer | |
57 | Ifj. Mihály Zoltán Ifj. Idrányi Csaba 1995 Mercedes-Benz 200 CE | Youngtimer | |
58 | Berencsi Tamás Hanzély Attila 1987 Mercedes-Benz 560 SL Frissen kiállított OT rendszám, eredeti Bobby szín (piros), bézs belsővel | Oldtimer | |
59 | Kaszás István Kaszás Annabella 1986 Porsche 911 G | Oldtimer | |
60 | Fejes Zoltán Fejes Bori 1966 Austin Healey | Oldtimer | |
61 | Nagy Szabolcs Kiràly Lili 2001 Opel Astra G coupe | Youngtimer | |
62 | Dr. Schweig György Schweig Sebastian 1985 Ferrari 308 GTS | Oldtimer | |
63 | Czellér Balázs Czellérné Bogáncs Tünde 1980 Mercedes-Benz 450 SLC | Oldtimer | |
64 | Tabányi Sándor Lukács Mercedes 1959 Mercedes-Benz 190 SL Az országban elsőként újonnan forgalomba helyezett SL. | Oldtimer | |
65 | Tabányi Márk Farkas Bernadett 1975 BMW 02 | Oldtimer | |
66 | Deme Ladislav Fajd László 1969 Mercedes-Benz 250 SE | Oldtimer | |
67 | Árendás Imre Árendás Boglárka 1986 Mercedes-Benz 300 SL | Oldtimer | |
68 | Pétervári Zoltán Pétervári Olivér 1973 Mercedes-Benz 200 Az állólámpás Mercedes sikerére jellemző az óriási gyártási darabszám mellett, hogy 2011-ig - egy másik Mercedes, a 123-as mellett - az egyetlen autó volt, amely Németországban - ha rövid időre is - de le tudta győzni az eladási statisztikában a Volkswagen Bogarat ill. Golfot. 1974-ben Nyugatnémetországban 140.127 állólámpást helyeztek forgalomba. Mindezt annak ellenére, hogy a típust már hét éve gyártották. | Oldtimer | |
69 | Mózes Zoltán Mráz Kata 1973 Ferrari Dino 308Gt4 | Oldtimer | |
70 | Schütz Gergely Gacsal Panna 1989 Ferrari Mondial t | Oldtimer | |
71 | Janó Péter Ganyó Péter 1954 Mercedes-Benz 300 SL | Youngtimer | |
72 | Id. Budvári Róbert Ifj. Budvári Róbert 1993 Mercedes-Benz E220 | Youngtimer | |
73 | Barta Tamás Barta Margó 1932 Chysler Imperial | Oldtimer | |
74 | Heiszler Zoltán Blumenthal Péter 1988 Mercedes-Benz 300 CE | Youngtimer | |
75 | Paul Huberts Paul Theodoor Huberts 2018 Mercedes-Benz A45 AMG A legerősebb modell a Mercedes A-osztaly kozott. 4 kerek hajtasu, 381le egy 2literes motorbol. | Youngtimer | |
76 | Csillagh Borbála Herczeg Zsófia 2018 Mercedes-Benz C 350e | Youngtimer | |
77 | Bencsik Balázs Kiss Ádám 1981 Pontiac Firebird | Oldtimer |